6.3.08

Devojčica

Devojčica. Sedi nasuprot meni. Voz već dugo stoji. Ona ne može više da sedi mirno. Verovatno, zato što se ništa ne dešava. Postaje sve bučnije. S vremena na vreme ljudski žamor prekine po koja piska mobilnog.
Baba sva u crnom gleda u mene. Ona sedi dva sedišta iza devojčice. Ima čudnu crnu maramu, koja joj uokviruje lice i ističe čudno prodorne oči.
Ljudi čitaju novine: "Zvezda kreće iz Čačka u poteru...", "Krađa u skupštini...". Ispred mene, sedi, okrenutih mi leđa, neka teta. Očigledno atraktivnog izgleda, sudeći po muškim zalutalim pogledima. Ja je ne vidim. Čovek što sedi pored devojčice gleda kroz prozor. Neka tetka posmatra. Kroz polusmrknute obrve odmerava... Zatvorila je oči, ali je ostala u položaju da ako ih otvori opet može da posmatra. Na početku vagona je počela kontrola karata. Prepozao sam konduktera koji mi je pregledao kartu u vozu za N.Pazdovu. Počinjem da brinem. Ali ne dugo. Upali smo u tunel. Bez svetla. Ništa čudno. Sunce je počelo jače da sija. Stavio sam naočare. Gledam kroz prozor. Devojčica zeva. Gleda dvojicu mangupa koji se celo vreme zavitlavaju, i koje je policajac legitimisao ranije. Momak do mene čita knjigu Ivlin Vo "Povratak u Brajoshed". Pitam se šta radi Jovana. Ona dva mangupa upoznali su trećeg. Devojčica se spremila, očigledno izlai na sledećoj stanici. A da zaboravio sam da napišem da nosi protezu za zube, ima maslinasto zelene oči i neodređen pogled. Ćovek do nje se isto sprema sigurno joj je neko blizak.
Teta ispred mene se proteže, a ona ženica, tetkica od ranije se premestila sa mužem na sedište prekoputa ove atraktivnetete, zahvaljujući trećem mangupu koji se pridružio prthodnoj dvojici. Nastavljaju smarački da se zavitlavaju. Neko iza mene se dere na mobilni. (smeh 2. mangupa)
Odmah iza mene sedi mali romčić koji se u poslednje vreme primirio. Voz se trucka.Baba u crnom prolayi pored mene. Silazi na sledećoj. Ona ženica, tetkica ne skida, životom oblikovani smrknut pogled. Upravo pored mene protrčavaju dve devojke (romkinje) "Al' smo lude!"
Stara Pazdova.
3. mangup odmeravaatraktivnu tetu.
mrzimedapišemdalje... zamislidaputujemodomora...
Inače atraktivna teta je mađarica.

No comments: