11.3.08

Nedelja

Nedelja, sinonim za mrtav grad. Oseti se u dahu vetra. Mir. Neobičan mir za jedan grad, i za toliko ljudi na stanici. Muzika iz razglasa. Pristojna muzika. Voz za Vrbas prispeo je u stanicu. Čekam moj voz, i ne mogu da isčekam da dotaknem Jovanu.
Sedim sam sa nekom tetom koja ima simpa fensi lakosta patikice, bele čipkane najlon čarape, i pantalone podvrnute na tri četvrt. Gricka nokte i nosi neke naočare kao modni detalj. A svira u ušima Miles Davis. Skida gornjak. O ne sa'će da pripali. Fuj!
Sport. Uvek aktuelna tema za čitanje. Dim uvek ide na nepušača. Mrzim što moram tuđom krivicom da smrdim. Baš mi prija džez.
Napala me sova. Ako sam noćas spoio četiri sata sna... puna kapa. Jaooo evo nas u Karlovcima a preko puta stanice dva labuda plivaju po čestaru. Kako lepo izgledaju. A mali petlići igraju fudbal malo dalje. Mašinovođa je upravo zatrubio. Izgleda se sporazumeva sa mojim Milesom Davisom. Evo opet.

2 comments:

Anonymous said...

Хвала за занимљиве информације

Anonymous said...

Как вы отреагируете в случае в случае если ночью ваш МЧ пукнет? Я достаточно серьезно..У вас поизменяется к нему отношение? Вы разочаруетесь в нем?

[url=http://pi7.ru/go/serial.php]Вообще любой сериал и особенно новинки я качаю тут [/url]